Pillow spouští provoz! Vytvořila nejsrozumitelnější a nejférovější autopojištění. Vrací peníze za každý neprojetý kilometr a dává podíl na zisku pojišťovny všem klientům.
Pojištění s přátelským přístupem ke klientům
Pillow pojišťovna je nová značka pojištění, která vznikla přejmenováním První klubové pojišťovny. Ta jako první na světě nabídla klientům spravedlivý systém hospodaření s omezením nákladů pojišťovny a s podílem na zisku pro všechny klienty. Tento férový princip zůstává zachován i do budoucna. Zároveň se po 4 letech pojišťovna rozhodla k významným změnám, mezi které kromě změny názvu patří otevření se všem klientům (zrušení povinnosti stát se členem klubu před uzavřením pojištění), zcela nová řada pojištění a další zjednodušení života klientům pomocí moderních technologií.
Polštář jako symbol pohodlí a bezpečí
Nový název pojišťovny vysvětluje Jakub Strnad, zakladatel a vizionář nové pojišťovny: „Chceme se odlišit od institucí, které dávají pocítit svým klientům jejich bezvýznamnost pro svoji vlastní velikost. Nemyslíme si, že vztah pojišťovny a klienta musí být nerovný. Naopak věříme ve férovost, a proto přenášíme naši značku do osobní roviny, která je pro pojišťovnictví tak netypická. Zvolili jsme si „polštář“ jako symbol příjemnosti, pohodlí, ale i ochrany, který zmírňuje náraz nečekaných situací.“
Revoluční pojištění vozidel s cenou za kilometr
Prvním z nové řady produktů je pojištění vozidel. Jeho konstrukce vychází ze zkušeností a požadavků klientů z posledních 20 let. Protože potřeby každého klienta jsou individuální, pojištění se skládá z 11 samostatných částí tzv. polštářů. Každý klient je může libovolně kombinovat a vybírat, nikdo není nucen volit jen z několika pevně definovaných balíčků a kupovat si tak zbytečně i části, které nepotřebuje.
Nové polštáře jsou vskutku naducané a chrání klienty ze všech stran. Mezi nejoblíbenější vlastnosti bude zcela jistě patřit automatické stanovení ceny vozidla pojišťovnou (klient tak nebude riskovat obvyklé sankce za stanovení chybné ceny z důvodu tzv. podpojištění), bezlimitní pojištění všech skel vozidla, možnost naprosto nulové spoluúčasti u nezaviněných škod nebo pojištění pořizovací ceny pro nová vozidla pro libovolnou kombinaci polštářů. „I kdyby si řidič pojistil své nové auto jen pro případ krádeže bez dalších částí havarijního pojištění, stejně mu v případě odcizení vozidla zaplatíme tolik, kolik ho nové auto stálo. Výplatu nové ceny vozidla jako jediná pojišťovna nepodmiňujeme sjednáním té nejkomplexnější varianty havarijního pojištění“, upozorňuje Martin Podávka, spoluzakladatel pojišťovny.
Revoluční na českém trhu je i přístup ke stanovení ceny pojištění. Pillow standardně zohledňuje bezeškodní průběh svých klientů, ale zároveň bere v úvahu i počet najetých kilometrů. Unikátní je stanovení ceny za každý kilometr mimo předpokládaný roční nájezd. Marcel Beno, spoluzakladatel a matematický expert: „Každý klient tak dopředu přesně ví, kolik mu pojišťovna vrátí, když najede méně a naopak. To, co znají klienti již desítky let u placení za elektřinu, vodu či plyn, konečně dorazilo i do pojištění.“ Zcela nová na českém trhu je i sleva, která férově zohledňuje nižší riziko škody pro garážovaná auta v případě krádeže, vandalismu nebo přírodního nebezpečí.
Jednoduchost a srozumitelnost v každé větě
Pojištění je klienty oprávněně vnímáno jako složitý produkt s nesrozumitelnými podmínkami, jazyk naprosté většiny podmínek je složitý, plný odborných a právních výrazů. Podmínky jsou dlouhé a společně se všemi povinnými dokumenty dosahuje 50 a více stran hustého textu. Výluky bývají uvedeny na více místech a pochopení všech vlastností produktu je pro průměrného spotřebitele prakticky nemožné.
Pillow pojišťovna revolučně zjednodušila podmínky pojištění, jsou bez nesmyslných výluk a skrytých háčků a podmínek. Samotnou pojistnou smlouvu s přehledem všech důležitých parametrů získá klient na jediné straně A4 a společně s podmínkami je celkový rozsah smlouvy 10 stran. K pochopení stačí základní vzdělání, a ne titul z právnické fakulty, jak je v pojišťovnictví obvyklé. „Vytvořili jsme první pojištění, kterému budou klienti skutečně rozumět. Je přece normální podepisovat pouze takovou smlouvu, kterou jsem si přečetl a souhlasím s ní. Nic takového až dosud nebylo pro běžného spotřebitele možné. Jde o skutečnou klientskou revoluci.“ uvádí Martin Podávka, který má na starost spokojenost klientů Pillow pojišťovny.
Moderní technologie šetří klientům čas i peníze
Pojišťovna je od počátku budována jako technologický leader v pojišťovnictví. První praktické výhody mají klienti k dispozici již od počátku prodeje nového pojištění vozidel. Standardní vstupní prohlídka pojišťovaného vozidla je nahrazena nafocením vozidla v mobilní aplikaci, kterou zvládne každý klient během 5 minut. Odpadá plánování a návštěva prohlídkového místa nebo čekání na příjezd technika na smluvené místo. Stejně snadno pomocí aplikace zašle klient jednou ročně stav ujetých kilometrů. Celé focení nezabere více jak 1 minutu.
Aplikace je volně dostupná v obchodě s aplikacemi a každý zájemce o Pillow pojištění si sám může vyzkoušet, jak jednoduché je nafotit vozidlo nebo tachometr s kilometry.